+421 910 707 350

VITAJTE U NÁS

Máme viac ako 15 rokov skúseností z TOP 500 firiem na trhu a to nám umožňuje tieto nadobudnuté skúseností aplikovať pre spoločnosti, ktoré majú záujem posunúť ich firmu k rastu a rozvoju. Neustále sledujeme najnovšie novinky na trhu, či už v oblasti marketingu, online svete, finančnom reportingu, analýzach firiem, lebo chceme svojim zákazníkom poskytnúť to najlepšie, čo na trhu je a bude. Našim cieľom je Vám poskytnúť tie najlepšie riešenia pre Vašu spoločnosť a to bez straty vášho času alebo rozpočtu. Ponúkame Vám ďalší rozvoj Vášho businessu.

Keď pracujete s nami, stanete sa súčasťou našej rodiny. Váš produkt sa stáva našim produktom, Váš úspech je naša posadnutosť.

Našimi hlavnými činnosťami, ktorými sa zaoberáme sú:

MarketingOVÁ STRATÉGIA

 

Zabezpečenie rastu podnikania nie je vôbec jednoduché. Keď nemáte žiadny plán, tak nečakajte zákazníkov, zisky a rast.  To znamená, že nestačí len nápad v podobe produktu, či služby, ktorý sa na trhu uchytí, ale trbea si dobre nastaviť obchodný plán a marketingovú stratégiu, aby sme videli návratnosť investícii a zisky.

 

 

 

REPORTING

 

Doručenie finančnej analýzy a celého technického zabezpečenia Vašej firmy priamo na mieru zabezpečíme. Toto je jadrom nášho podnikania, na základe, ktorého Vám môžeme nastaviť celú marketingovú stratégiu. Sme hrdí na navrhovanie a poskytovanie efektívnych, robustných a škálovateľných aplikácií. Všetko je založené na našich skúsenostiach, ktoré zaručuje bezpečné a spoľahlivé riešenia priamo pre Vás

Controlling

 

Viete odpovede na tieto otázky: Aké máte vysoké marže? Aké velké môžete dat zľavy? Koľko možete preinvestovat na marketingové učely? Aké vysoké fixné náklady sú na výrobu jedného výrobku?Ktoré výrobky treba dodatočne podporovať, a ktoré treba prestať vyrábať?  Na všetky tieto otázky Vám práve odpovie Controlling. Tak ako existuje finančný a nákladový controlling, postupom času sa vyvinul aj controlling v oblasti marketingu.

 

 

CESTA ZÁKAZNÍKA

 

Poznanie zákazníka

Náš výskumný a strategický tím spolupracuje na zosúladení vašich obchodných cieľov a potrieb zákazníkov. Prejdú hlboko do pochopenia vášho odvetvia, identifikujú trendy na trhu a odhaľujú príležitosti, ktoré identifikujú cestu a skúsenosti zákazníka.

PrEČO PRÁVE MY ?

Prvou otázkou na rozbehnutie spolupráce s nami je:

Je Vaša spoločnosť, služby, či produkt správne nastavený a dosahujete v ňom také výsledky, aké ste si naplánovali ?

Ak pri odpovedi váhate, tak niečo nie je správne nastavené a môže Vám to skomplikovať ďalší vývoj a ďalší rozvoj Vášho businessu.

Preto sme tu my.

Ponúkame Vám širokú škálu služieb pre Vašu firmu, ktoré Vám pomôžu získať, zanalyzovať a navrhnúť marketingový a obchodný plán pre Vaše produkty, či služby, ktorými chcete uspieť, alebo už ste na našom trhu. Orientujeme sa na menšie, stredné spoločnosti a aj start upy.

 

Čo sa stane, keď nám poviete ÁNO, že chcete s nami spolupracovať na profitabilite Vašej spoločnosti.

"Áno" je začiatok akceptuje výzvu a umožňuje ísť ďalej.  Spolupracujeme s našimi klientmi s cieľom porozumieť ich potrebám a cieľom. Dôležitou súčasťou našej práce je vzájomá dôvera.

 

PoSKYTNEME VÁM SILNÚ, SPOĽAHLIVÚ A EFEKTÍVNU SPOLUPRÁCU

MÁM ZÁUJEM SA DOZVEDIEŤ VIAC

Nastavenie BUSINESS PLÁNU

Controlling

Oslovovanie zákazníkov

Najdôležitejšie je nastaviť si správne obchodné plány, ktoré využívajú naplno potenciál trhu.

Základný pilier úspešnosti firmy je kvalitné plánovanie nákladov. Na základe Vašich podkladov Vám vytvoríme prehľady nevyhnutné pre riadenie a chod Vašej firmy.

Existuje veľa online, či offline kanálov, akými sa v dnešnej dobe oslovujú potencionálni zákaznici, ciest a spôsobov je mnoho, avšak my vám vyberieme tú správnu Vašemu produktu, či službe na mieru.

MarketingOVÝ PlÁn

Tvorba rozpočtu

prieskum trhu

Každý marketingový plán potrebuje víziu, čo chceme dosiahnuť, daným produktom/službou, ktorú ponúkate. Kto sú Vašimi zákazníkmi a treba zvoliť správnu stratégiu na ich oslovovanie, udržanie, či retenciu.

V každej firme je dôležité správne plánovať budget, či už na personálne, technické, či výrobné potreby a správne si nastaviť maržu a predaj výrobkov/služieb v jednotlivé mesiace roka.

Každý produkt, či služba má svojich zákazníkov. a už len treba zistiť, čo presne daní zákazníci potrebujú, kde sa nachádzajú, a za akú cenu sú ochotní daný produkt kúpiť. Pri výbere produktu zohráva veľkú úlohu potreba daný produkt vlastniť, treba vyvolať v ľuďoch túžbu po kúpe. A dôležité je, že na každého platí niečo iné, na niekoho cena, na niekoho referencie, na niekoho pekný obal, a atď.

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

© 2019 Všetky práva vyhradené